tisdag 10 mars 2020

Hej på er!

Väldigt länge sedan sist, igen... Sen jag senast skrev har jag förutom "vanlig vardag" också haft en vecka sportlov och en jobbvecka som klasslärarvikarie. På sportlovet studerade jag en del, vi träffade vänner, var på en roadtrip och hotellövernattning till Uleåborg, njöt av vackert väder och firade våra kompisars förlovning. Efter lovet jobbade jag en vecka och det var mycket lärorikt och givande. Jag kom hem till Vasa (och Anton!!) på fredagseftermiddagen och vi hade en riktigt skön helg tillsammans. Det blev bland annat filmkväll, långpromenad och länk, plättfrukost, sammankomst och kaffe hos Kevin och Emilia.

Denna vecka har inletts med pluggande och att skriva gradu, samt bokcirkel, står högst upp på schemat. Det känns bra att vara igång med det igen och jag hoppas kunna se framsteg under veckan. Hoppas ni har det bra, hålls friska och tar hand om varandra! ♡

Vi hörs!


Vårt mysiga hotellrum.


10/10 för denna middag!


Stannade till i Kalajoki på hemvägen.


En fin förmiddag vid Fäboda.


Överraskades av blommor och ett nystädat hem i fredags. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar