torsdag 6 februari 2020

Min torsdag

God kväll, hoppas ni har det bra! Tänkte kika in och berätta om min dag så här långt. I morse ställde jag mig i väg till skolan klockan 8. Hela morgonen/förmiddagen jobbade jag med min forskningsplan och efter lunch blev det föreläsning i kursen Metodologi i pedagogisk forskning. Eftermiddagen fortsatte med en rolig och rätt så annorlunda skoluppgift, nämligen "Vandringen". Det hela gick ut på att vi skulle bestämma en promenadrutt, under vilken samtliga i gruppen skulle hålla en station som på något vis berörde temat "Min väg in i läraryrket". Med vädret och solen på vår sida blev det en riktigt trevlig utevistelse, som vi sedan också summerade på café. 

När jag kom hem åt jag och Anton middag och därefter böt jag om och gick till gymmet. På dagens schema stod passen Hiit + Core, vilket är en riktigt bra kombination enligt mig. Nu återstår ännu lite skolarbete, men efter det ska jag bara ta det lugnt. 

Borde ha varit framme med kameran idag, men har åtminstone två bilder från igår morse. Vasa har minsann levererat med vädret denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar