tisdag 4 februari 2020

04.02.2020

Fjärde februari, solen skiner och det är exakt ett och halvt år sedan vi gifte oss. 18 månader. Är tacksam idag och alla andra dagar. ♡


Hämtad från Pinterest.

Igår fortsatte dagen rätt så planenligt. Jag skrev lärdagbok, tvättade kläder och strök dynvar, fixade ärenden och lagade middag. Jag testade också ett nytt granola-recept som blev väldigt lyckat, trots improvisation med vissa ingredienser. När Anton kom hem for vi och veckohandlade och senare på kvällen agerade jag frisör åt honom. 

Idag har jag, förutom de vanliga morgonrutinerna, hunnit planera talpraktik och göra en arbetsansökan. När jag skrivit klart detta inlägg ska jag bege mig in till stan för att luncha med Ida, Elsa och Mirjam. Att vi äter lunch tillsammans händer rätt så ofta, men den absoluta majoriteten av gångerna är det i skolan. Idag tänkte vi lyxa till det och testa lunchen på Fondis. Efter det blir det skola resten av eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar