tisdag 11 juni 2019

So many beautiful reasons to be happy

Hejsan! Denna tisdag njuter jag av att vara ledig. Jag sov till halv 9, kokade gröt till frukost, drack kaffe framför en serie och har sedan pysslat på här hemma. När jag skrivit klart ska jag byta om och gå till gymmet och det är ungefär så långt som jag planerat den här dagen. Gott så!

I helgen jobbade jag fredag och lördag, men efter det körde vi hemhem för att spendera ett dygn där. Vi träffade vänner i Bosund, njöt av vädret, umgicks med familjen och var på födelsedagskaffe. Det var med andra ord en ganska intensiv, men mycket givande helg. Igår hade jag morgonskift på caféet och slutade klockan 15. På kvällen träffade jag Ida och Mirjam för en skön promenad längs strandvägen och därefter handlade jag och Anton mat inför veckan. Denna spontana vardagsuppdatering får nu avslutas med några bilder från de senaste dagarna. Ha det bra!


Den första av de varma dagarna - jag satt här, läste en bok och kopplade av efter jobbet.


Den riktigt varma torsdagen och en av platserna som den tillbringades på.


Picknickmiddag med ♡.


Oj, vad jag gillar blommor! Dessa fick vi av Antons mommo som var på besök förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar