fredag 28 juni 2019

Midsommar och annat mysigt

Hej kompisar! Midsommar ligger några dagar bakåt i tiden, men jag tänkte ändå berätta och visa vad vi gjorde då. Både jag och Anton var lediga hela helgen, (lyx, lyx, lyx) så vi åkte hemhem redan på torsdagskväll. Utan några spikade planer så blev det en väldigt lyckad och avslappnad helg. På midsommarafton firade vi med bådas familjer och släktingar, vilket var riktigt trevligt. 


Vi band midsommarkransar som dessvärre vissnat rejält innan bilden ovan togs.


Vi var också ut till fammos och faffas villa på kvällen. Och ja, hur fint var det inte den kvällen?!





En nattlig photoshoot blev det också innan vi åkte hem. 

Eftersom det återigen är glest mellan inläggen så är det rätt så mycket som hänt sen sist. Det är också lättast att återge det som man har bilder på, så här kommer ett urplock från de senaste dagarna.


En dag förra veckan fick jag vara barnvakt åt Sander. Vi hade en superrolig dag och eftersom vädret var på vår sida så besökte vi fyra (?!) stycken lekparker. När vi mötte upp Henna igen på eftermiddagen så for vi på café tillsammans - mysigt!




Mat är något som tycks fastna på bild. Bilden ovan är från en kväll då Anton överraskade mig med en picknick i kvällssolen. 


Förra veckan hämtade jag ut mitt kandidatbetyg, så nu är jag officiellt pedagogie kandidat!




Förra helgen besökte vi också Kelviå djurpark med Oliver x2, Fanny och Antons föräldrar. Jag tänkte skriva att "vissa var mer taggade än andra", men ärligt talat så tyckte vi nog alla att det var väldigt kul.


Lite sightseeing i Kronoby blev det också. 


I onsdags efter att jag varit barnvakt mötte jag upp Anette och Linda på stan. Verkligen superroligt att få hänga med dem en dag! Vi gick en god stund i affärer, åt och satt på café och fortsatte sedan våra samtal här hemma hos oss. 

Hoppas ni har det bra och hinner, orkar och kan njuta av sommaren! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar