onsdag 8 april 2020

Onsdag, två veckor senare

Hejsan! Kikar in (två veckor senare) för att uppdatera er om hur jag har det. Läget är ganska oförändrat och vardagen ser ungefär likadan ut som sist vi hördes. Vi mår bra och spenderar största delen av tiden hemma och tillsammans, jag och Anton alltså. Studierna går framåt, ett par kurser har avslutats och graduarbetet går fint för tillfället. Jag känner mig (för det mesta) förvånansvärt icke-rastlös och tycker ändå att dagarna fylls med meningsfullt program och diverse små och stora projekt. Att varva distansstudierna med träning och utevistelse är också ett lyckat koncept. 

Nu till helgen ska vi åka hemhem för att umgås med familjen och fira påsk tillsammans. Det ser jag framemot! Påsken kommer helt säkert att bli annorlunda i år, men annorlunda behöver inte betyda dålig. Önskar dig en lugn och skön påskhelg!

Lite bilder har ändå samlats under de senaste dagarna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar