fredag 11 oktober 2019

Welcome weekend

Hej på er! Denna vecka har rusat fram och jag välkomnar en ledig helg med öppna armar. De senaste dagarna har jag vikarierat på förskola och i en årskurs fyra. Jag har också hunnit spendera tid med familjen då jag stannade i Lövö under klasslärarvikariatet. I början av veckan var jag på mitt första graduseminarium och så hade vi också träff med bönegruppen. Vi har även haft tjejkväll hemma hos Kiika, vilket var trevligt som alltid.

Idag har både jag och Anton varit lediga. I morse var det så skönt att få vakna av sig själv, äta frukost och dricka förmiddagskaffe i lugn och ro. Vi pysslade på här hemma och drog sen till centrum för att gå i affärer och äta lunch på K.achi. Det var väldigt länge sedan vi åt sushi, (med vårt mått mätt, haha) så det var verkligen på sin plats. Efter att vi landat en stund här hemma körde vi till Prisma för att handla mat inför helgen och nästa vecka. Nu njuter vi bara av en ledig hemmakväll, hoppas ni också har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar