tisdag 15 oktober 2019

Vardagsprat

I helgen fick vi verkligen koppla av utan något på förhand inbokat program! På lördagen städade vi lägenheten, var och spelade badminton, tog en kvällspromenad och kollade på en ny serie. Jag började också på med ett nytt stickprojekt som denna gång ska bli ett par vantar.

På söndagsförmiddagen fick vi besök av Sonja och Oliver. Vi drack kaffe, pratade, lekte med bilar och besökte en lekpark. Vi fixade också en sen lunch som blev ugnslax med potatismos, gräddfilssås och sallad. Mums! På kvällen kom David och Elina till vårt. Riktigt trevligt att prata ikapp med dem också.


Den nya veckan har startat med föreläsningar och seminarier. Jag jobbar på med en hemtentamen och jagar litteratur till samtliga pågående kurser. Denna dag inledde jag med morgonträning på gymmet och hade sedan föreläsningar från 10.15 och framåt. Anton har varit borta ikväll så jag har sysselsatt mig med lite skoluppgifter, matlagning, Netflix och en promenad i duggregnet.


Ha en fortsatt bra vecka och ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar