söndag 22 september 2019

22 ÅR

Hej och glad söndag på er! Igår fick jag fira min tjugoandra födelsedag och jag är mycket tacksam över dagen. Anton väckte mig med presenter på morgonen, vi bakade en key lime pie till eftermiddagens födelsedagskaffe och gjorde oss i ordning för brunch. Min familj kom på besök till Vasa och jag, Anton, mamma och pappa hade en bordsbokning till brunchen på Svenska Klubben. Alltså, mums! Jag har säkert nämnt det flera gånger, men morgonmålsmat är min absoluta favoritmat och denna brunch levde verkligen upp till förväntningarna. 




Efter att vi ätit klart mötte vi upp resten av familjen och var på rundtur till Emilias och Viktors lägenheter. De andra lämnade på lite shopping, medan vi for hem och fick besök av Sanna, Sonja och Oliver. Senare på eftermiddagen blev det då födelsedagskaffe hos oss och det var riktigt trevligt. På kvällen bjöd Anton mig ännu på den traditionsenliga Strampen-middagen. Inte visste jag att det var såhär trevligt att fylla tjugotvå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar