onsdag 31 juli 2019

Sista juli

Den nya veckan är redan inne på onsdag och jag njuter av en ledig dag. Började morgonen som jag ofta brukar då jag antingen är ledig eller jobbar kväll: morgonmål, ett serieavsnitt, en kopp kaffe och ett träningspass på gymmet. Vädret idag lockar inte till någon extrem utevistelse, så jag får se vad resten av dagen för med sig.

I helgen fick vi vara med på bröllop då våra vänner Samppi och Catja gifte sig. Vi åkte dit i lördags efter att jag slutat jobbet och fick dela en mysig kväll med brudparet och alla gäster. Tack för det! ♡ På söndag umgicks vi med familjen och jag hann också träffa Bettina en sväng. På kvällen for jag och Anton på dejt till Pavis eftersom vi hade fått ett presentkort dit. Helt ärligt så fick både mat och efterrätt 10/10. Så otroligt gott! Sällskapet var förstås också 10/10, men det brukar det vara. ;)


Änglamat var ett rätt beskrivande namn på denna.







Det blev väldigt många dopp förra veckan också, så otroligt skönt då också havsvattnet börjar vara i en "simbar temperatur".


Ha nu en riktigt bra dag, fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar