måndag 22 juli 2019

En snabb uppdatering är bättre än ingen alls

Hej måndag! Sommarvärmen har hittat hit och så också sommarens mest intensiva jobbveckor (denna och veckan innan). Men so far, so good. Njuter av vädret så mycket jag hinner och hoppas att det håller i sig länge än.



Att upptäcka nya ställen i Vasa med omnejd har verkligen blivit en favoritsysselsättning för oss. En kväll blev det en långpromenad...




...Och nästa kväll tog vi cyklarna istället. Vi hittade ett mysigt, undangömt solställe som fick bli vår picknickplats. Jag uppskattar verkligen sådana kvällar - små spontana utflykter som blir till underbara sommarminnen.


I lördags hann jag också träffa min vän Ida och vi hade en supermysig prat- och matstund. 

Nu ska jag fara ut en stund innan jag går till jobbet. Hoppas ni får en riktigt härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar