tisdag 14 maj 2019

Vecka 20

Hejsan! Mitten av maj börjar närma sig och årets tjugonde vecka är på gång. Igår började jag dagen med en skön morgon där hemma och sedan jobbade jag mellan klockan 11 och 18.30. När jag kom hem åt vi middag framför sista perioden av hockeymatchen och senare på kvällen blev det en löptur. Hittills idag har jag tillbringat tiden vid Tritonia framför vårens sista inlämningsuppgift. Jag kommer nog skriva en stund ännu innan jag cyklar hem. På kvällen ska jag umgås med Anton och vi borde åtminstone fara och handla mat.

Planer för onsdag och torsdag är jobb, samt att skriva klart det som återstår av uppgiften. Därtill ska jag också packa, eftersom jag tidigt på fredagsmorgonen flyger till Oslo med Ida, Elsa och Mirjam!!! Tror inte att jag nämnt det här, men vi ska tillbringa en långhelg tillsammans för att fira att våra kandidatavhandlingar är klara. Under resan ska vi åtminstone få ta del av nationaldagsfirandet, samt förhoppningsvis upptäcka så mycket av staden och dess omgivning som möjligt. Ser framemot det!

Nu ska jag återgå till uppgiften. Detta är min utsikt för tillfället:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar