måndag 13 januari 2020

Monday mood

Hej vänner! Studierna är i gång, så också planer och förberedelser inför vårterminen och allt som står på schemat. Vi ska bland annat ha en talpraktik från nästa vecka och framåt, ett antal nya kurser har startat och sen är det ju gradun också. Gällande det sistnämnda så håller jag för tillfället på med min forskningsplan och där finns det en hel del att tänka på.

Hursomhelst hade vi en riktigt trevlig helg här i Vasa. Vi hade besök av Antons föräldrar, spelade badminton med ett par vänner, veckohandlade, var på promenader, kollade film och bakade bröd. Idag har jag fixat några ärenden, skrivit på ett inlämningsarbete, bokat in tider för praktiken, varit på en föreläsning och nu på kvällen har jag varit barnvakt. (Ursäkta listorna..) Sen jag kom hem är det nog soffläge som har gällt. Måndagströttheten tog mig med storm, men jag antar att jag inte är den enda?

Hoppas ni får en fin vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar