tisdag 19 november 2019

Helg- och praktiksnack

Hejsan! Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag bra, lite november-trötthet känner jag av men i övrigt är det fint. I helgen var vi här i Vasa och jag hade kurs på fredag kväll och lördag. Förutom det hann vi med träning i form av badminton, hockeymatch (Sport-Ilves), besök till och av vänner, sammankomst och promenad i regnet. En riktigt rolig helg! 

Igår inleddes praktiken och de två första dagarna har vi åhört lektioner, lärt känna klassen och haft handledning. Vi har även påbörjat planeringen av de sekvenser som vi ska hålla. Under denna praktik ska jag undervisa i omgivningslära (biologi), bildkonst, historia, religion och engelska. Det känns som en bra blandning och jag ser framemot att också pröva på ämnen som jag inte är van att undervisa i. Nu ska jag avsluta och ge mig i kast med en uppgift i krispsykologi. Ha en fortsatt bra dag och sköt om varandra!


♡♡ Gamla bilder i brist på nytagna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar