söndag 17 mars 2019

Guldvärt med söndagar

Hej på er! Hemskt trevligt med söndag, inte sant? ♡

Tänkte fortsätta där mitt förra inlägg slutade. Min torsdag var en riktigt mysig en. Morgonen/förmiddagen tillbringades på praktikplatsen och sedan blev det lunch på Sweet Wasa med I, E och M. Efter att ha ätit, druckit kaffe och pratat en god stund, fortsatte jag och Elsa ännu med vår lektionsplanering. På kvällen hade jag också några vänner på besök och det var så skönt att bara sitta och prata om allt möjligt. (Märks det att jag tycker om att prata, haha?) 

Fredagen bestod av mera lektionsplanering, passärenden, kvalitetstid på stan med Anton och en skön hemmakväll. Igår jobbade jag mellan klockan 8 och 15.30. Resten av dagen bestod av ett gympass, handlande och sista avsnittet av Peaky Blinders. Jag var väldigt trött på kvällen och somnade innan 22.30. En pytteliten del av mig kände att det var för tidigt för att vara lördagskväll, men den resterande delen tyckte att det var otroligt skönt. Tecken på att man a) håller på att bli vuxen, b) har haft en intensiv vecka, c) ens ibland fattar att prioritera rätt saker?


En av de godaste raw cakes vi testat. Den smakade choklad, vanilj och lakrits - så bra kombination!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar