måndag 19 november 2018

Blickar fram och tillbaka

Hej kompisar! Skjuter upp uppgiftsskrivandet en stund och uppdaterar i stället er om den nyss avslutade helgen. På fredagskvällen hade vi besök, vilket alltid är så trevligt! Största delen av lördagen var jag i jobb. Innan det hann vi nog ha lite sov- och mysmorgon och till lunch testade jag på att laga fyllda paprikor. På söndagsförmiddagen åkte vi till Oravais på gudstjänst och sedan till Henna och Rogers på mat och kaffe. Då vi kom tillbaka till Vasa gjorde vi lite skoluppgifter och sedan spenderades kvällen med Emma och Dankko. Sammanfattningsvis var det en rolig gemenskaps- och programfylld helg!

Veckan som ligger framför kommer också vara fylld med program. Fram tills torsdag eftermiddag kommer det mest vara skolrelaterat, men till helgen har vi tänkt åka till Sverige med Antons familj. Det ser jag så framemot! Det ger också både extra motivation och press till att hinna med alla uppgifter. Med det sagt ska jag sluta prokrastinera och ge mig i kast med en kartläggningsuppgift. Ha en fin fortsättning på måndagen!

Nedan får ni se några pinterest-bilder som inspirerar mig idag. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar