torsdag 8 november 2018

Kanske dags igen

HEJ och god morgon! Det var ett tag sen. I stället för att sammanfatta allt som hänt sen senast, kan jag berätta om det som ligger närmast: gårdagen. Min dag började med ett pass på gymmet och därifrån for jag vidare på en tandhygienisttid. Det gick bra och min tandläkarskräck lindrades faktiskt att det vänliga bemötande jag fick. Efteråt gick jag hem i duggregnet, åt lunch och skrev på en hemtent. Då Anton kom från skolan gick vi och förhandsröstade och sedan in till centrum för att köpa ett par grejer. Väl hemma igen blev det så småningom middag. Vi hade lagat en alltför stor sats med kyckling- och grönsakswok i måndags, så vi värmde det sista av den. Pio kom sedan hit på kaffe och senare på kvällen for vi på ett gympapass som hennes klasskompis drog. Därefter satt det bra med kvällsmål och te framför ett avsnitt av House of Cards.

En morgon då utsikten från sovrumsfönstret såg lite konstnärlig ut.
En annan morgon på väg till skolan.
Från i fredags då vi var på Spirres jubileumsfest (plus för den goda bildkvalitén ;))
Kaffe i bilen då vi åkte hem över allhelgona-helgen.
Ljuständning i Esse kyrka senare samma kväll. Stämningsfullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar