onsdag 23 maj 2018

Lediga dagar

Denna vecka har jag (hittills) haft ledigt på jobbfronten, vilket faktiskt varit välbehövligt. Har hunnit fixa med bröllopsförberedelser och en sista skoluppgift för terminen, städat en del här hemma (inte världens lättaste att plötsligt få alla "Vasa-kläder" att rymmas i klädskåpet), njutit av solen (jag vet, jag gör det rätt ofta), gått långa promenader med Bettina som varit på snabbvisit, umgåtts med Anton och bland annat kollat fotboll samt skaffat bröllopsoutfit åt honom! Denna blåsiga onsdagsförmiddag har jag jobbat med programhäftet till bröllopet, varit ute på länk och tränat styrketräning här hemma. Nu ska jag hoppa i duschen och sedan fixa lunch åt mig. Ha det bra!


Dessa finisar hann jag träffa innan jag åkte till Åbo. Picknick, stekande sol, havet som utsikt och en hel del att prata i kapp om. Härligt!


På söndagen var vi på möte i Bosund och efteråt for vi på en kaffe till Bryggan - aningen mulet var det, men vackert ändå.


Bettina fyllde år då de var här, så henne har vi också firat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar