onsdag 18 september 2019

RECAP

Hej på er! Förra veckan bestod av en hel del roligt och nämnvärt. En kväll jobbade vi på ett grupparbete och åt tacopaj hemma hos Ida och Joacim, en annan hade vi tjejkväll hos Sofies och däremellan var det tisdagssamling, som den gången bestod av en lekar, knytkalas, sång och andakt ute vid Replot. I skolan jobbade vi främst på med kursen Didaktik 2 och eftersom schemat inte var fullbokat så vikarierade jag också på dagis.



En förmiddag som jag och Anton spenderade i skogen.

Till helgen åkte vi norrut och landade först en stund i Lövö. På kvällen var vi ledare på tonårssamling i Esse, vilket var riktigt roligt. På lördagen fick vi vara på bröllop då Kevin och Emilia gifte sig. Också den kvällen var otroligt fin; roligt program, god mat och ett strålande vackert brudpar. På söndagen tog vi det mest lugnt då regnet vräkte ner utanför. På kvällen körde vi tillbaka till Vasa.




"Any day spent with you is my favorite day." - Pooh

Måndagen startade jag med en löptur i regnet, följt av en varm dusch, kaffe och ledig tid innan skolan. När både jag och Anton kommit hem kokade vi äppel-krikonmos, fixade middag åt oss och handlade mat inför veckan. På kvällen var jag till Emmas med ett härligt gäng tjejer. Morgonen därpå körde jag norrut för ett tredagars speciallärarvikariat. Roligt att vikariera och smidigt att bo i Lövö under tiden. Jag jobbar ännu imorgon och därefter blir det Vasa igen. Hoppas ni haft en bra vecka så här långt. KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar