fredag 16 augusti 2019

Augustifredag

Ledig fredag, solen skiner och jag intog just min standardplats på balkongen. Började morgonen med en skön långpromenad med Ida och tänkte nu fortsätta med boken jag läser för tillfället. "Himlen måste sakna en ängel" är namnet på den. Väldigt gripande och läsvärd så här långt.

I måndags efter jobbet kom Bettina hit på besök och stannade här till tisdagen. Riktigt trevligt att spendera tid med henne och agera guide i sommarfina Vasa. För hörni, visst är det ju sommar ännu? Ett tag till i alla fall? Några veckor eller så.







Annars har jag inte gjort så mycket speciellt i veckan. Jobbat, tränat, tagit promenader, städat.. Vardagssysslor helt enkelt, men gott så! I morgon jobbar jag men till kvällen åker vi norrut på våra vänners förlovningskalas. Det ska bli riktigt trevligt! Hoppas ni får en härlig helg, oavsett om den är detaljplanerad eller helt spontan och ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar