torsdag 11 april 2019

Vardagen just nu

Hej, fina ni! Om veckan innan Ylläs var hektisk, så är jag beredd att säga att denna är värre. Eller värre är den väl inte, men mer fullspäckad i alla fall. I skolan är det rätt lugnt med endast en aktivt pågående kurs. Därtill finns ett par andra arbeten, samt det som tagit absolut mest tid denna vecka: kandin. Rätt olikt mig - måste jag ändå säga - har jag skjutit på avhandlingsskrivandet hela vintern. Jag har skrivit då jag haft tid, men inte haft det som högsta prioritering. Nu när jag i princip är tvungen att prioritera det, så har det ändå gått bra. Jag börjar faktiskt vara på slutrakan och tanken är att jag ska presentera avhandlingen i slutet av denna månad. Heja, heja till er andra som också sitter i samma båt.

Förutom att skriva, så har jag jobbat en dag och ska strax iväg på ett till skifte. Ett seminarium och två pass på gymmet + annat vardagligt, har jag också hunnit med. Både jag och Anton har varit rätt trötta denna vecka och det har resulterat i en hel del slitna kvällskonversationer. Ändå lite charmigt när båda är på sådant humör att vad som helst får en att skratta. En sådan välsignelse att få dela vardagen med  honom! ♡

Ha en riktigt bra dag och ta hand om varandra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar