tisdag 5 februari 2019

Vad man kan fira på en måndag

God morgon! Helgen kom och gick och vi hade det trevligt både här i Vasa och hemhemma. Att ta sig tillbaka hit på söndagskvällen var något av en utmaning, särskilt då alla vägkanter (med andra ord, parkeringsplatser) var igensnöade. Men det löste sig!

Min måndag började med ett träningspass på gymmet. Fjärde februari till ära - vår halvårs bröllopsdag - blev det sedan en lunchdate vid Juku.


Hur bra är inte han, min man, som numera också flätar mitt hår?! ♡♡♡


Efter lunchen gick vi ett varv via några butiker och sedan mötte jag upp Ida, Elsa och Mirjam på Sweet Vaasa. Vilken lyxig dag, tänker ni kanske då. Ja, det var nog det: från ett firande till ett annat. Med tjejerna firade vi nämligen Mirjam, som nu är helt klar med allt som heter kandidatavhandling. Hon är verkligen så duktig!


Efter kaffestunden gick vi till skolan och där hade vi seminarium fram till klockan 17. När jag kom hem åt vi middag, drack kaffe framför ett serieavsnitt, tvättade kläder och gjorde undan skoluppgifter. Mina planer för idag är i alla fall att skriva kandi på förmiddagen, vara i skolan mellan 12.30 och 15 och träna någon gång därefter. Ha en riktig bra dag, fina ni!

Daily reminder (- Pinterest)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar