måndag 18 februari 2019

Nytt måndagsinlägg

Hej, fina ni! Återigen är det måndag och jag sitter också nu vid Tritonia. Min dag har hittills bestått av en lugn morgon, en promenad till Brändö/Tritonia tillsammans med Anton, tentläsning och förberedelser inför veckans auskultering, en lunchdate och nu lite mera studier innan jag går tillbaka till centrum - närmare bestämt övningsskolan. Där ska vi få information om de kommande praktikveckorna, och det ska verkligen bli skönt att få reda på allt praktiskt angående schema, grupperingar och lektioner.





Alltså hur fint var det inte igår? Är tacksam över att vi hann spendera lördagskvällen och söndagen i Lövö/Esse. (Jag jobbade här i Vasa på lördag, så därav blev det en kortare vistelse hemhemma.) Kvalitetstid med familjen är nog något man aldrig ska underskatta. ♡ 

Jag vill avsluta inlägget med bilden under och önska er en riktigt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar