torsdag 21 februari 2019

En torsdag med guldkant

Hej på er! Denna torsdagseftermiddag har jag längtat efter... Veckan hittills har varit ganska tung, då jag förutom jobb och praktik också drog på mig en förkylning. Jag är lättad över att jag ändå verkar ha sluppit ganska lindrigt undan med förkylningen och har idag haft betydligt mer energi. Vaknade vid 8.15 i morse, väldigt utvilad och förvånad över att jag sov så länge. Anton började också senare, så vi kunde äta frukost tillsammans och sedan dricka kaffe medan vi höll på med våra skoluppgifter. Mys!


Tro det eller ej, det är nog gröt under alla lager av tillbehör.


Finaste Anton kom hem med dessa nejlikor igår. De är dessutom nästan samma färg som de nejlikor vi hade på borden under vårt bröllop. På tal om att förgylla dagen...  ♡ 

Innan skolan idag gick jag och tog passfoton och sedan var det dags för lunch och tentamen. Väl hemma igen har jag kollat skidning och skickat iväg en ansökan. Vi har också lyxat till det med plättar till middag, samt helgstädat huset. Att städa på torsdagar är nog världens life hack. Pröva, om ni ännu inte gjort det! Ikväll kommer Pio hit på kaffe och det ska bli så kul att prata ikapp med henne. Hoppas ni får en härlig torsdagskväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar