onsdag 2 januari 2019

Mot 2019

Hej på er! Årets andra dag har hittills bestått av morgonmål, stickning, research för min kandidatavhandling (som för övrigt är vad jag sysselsätter mig med i jobbväg under detta jullov), grötlunch och en skön promenad i solskenet. Nyduschad, har jag nu kollat de avgörande minuterna av dagens Tour de Ski och ska därför återgå till min kandi. Övriga planer för idag är att träffas och äta middag med några av mina kusiner. Storgillar att vi börjat ta dessa jullovsträffar som en tradition!

Jag och Anton firade för övrigt in det nya året med ett gäng vänner. Vi hade en riktigt skön och avslappnad kväll med tortillas, efterrätt, en massa spel, skratt och samtal. Personligen känner jag att högtider som till exempel nyår och midsommar hypas så mycket att de ibland (delvis därför) tenderar att bli "misslyckade". Eller kännas så i alla fall. I år utspelade sig inte det scenariot, utan jag tyckte att vi hade en riktigt lyckad nyårsafton. Gott så! Hoppas ni också hade det! ♡


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar