torsdag 13 december 2018

Tisdag, onsdag, torsdag

Hej och trevlig luciadag! Hoppas ni fått en dos av julstämning i form av något stämningsfullt uppträdande. Vi fick ta del av studentkören Pedavoces luciatåg i skolan. SÅ FINT var det!

Sen sist då? I tisdags började jag dagen med ett gympass. Efteråt gick jag en stund på stan i jakt efter något julfint och sedan vidare till skolan för lunch och matematikverkstad. Efter matten träffade jag Nette som var på besök i Vasa. Verkligen så roligt att prata ikapp om vad som hänt sen sist! På kvällen blev det sedan tisdagssamlings julfest. Mysigt som alltid!

Onsdagen blev en studiedag vid Tritonia från klockan åtta till två. Därefter traskade jag till skolan för en kanditräff. Då jag kom hem hade Anton överraskat mig och köpt blommor! Verkligen en highlight of the day. ♡ På kvällen blev det lite mer tentläsande och gymträning. Idag har jag varit i skolan från halv 9 till 2, lämnat in en lärlogg, städat lägenheten, kollat serier OCH varit på julmarknad. Det sistnämnda var nog något jag kan rekommendera, om inte annat så för stämningens skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar