måndag 31 december 2018

Om 2018

Hej på er! Hoppas ni har en fin sista dag på året 2018. Jag tänker inte göra någon lång och heltäckande summering över året som gått, men ville ändå titta in och skriva några rader. Det som alltid kommer ligga närmast om hjärtat då jag tänker på detta år är givetvis den fjärde augusti. Dagen då jag gifte mig med min Anton. ♡ Tänk att vi sedan det fått vara på en underbar bröllopsresa, flytta in i ett gemensamt hem och dela varenda dag med varandra. Är så tacksam!!!



I år har jag också:
- varit på min första riktiga praktik och börjat göra lärarvikariat
- bott tillsammans med finaste Pio under vårterminen
- tillbringat en fantastisk helg i Åbo/på Stafettkarnevalen
- njutit av en exceptionellt varm sommar med många timmar jobb och bröllopsplanering
- besökt Svanstein två gånger
- påbörjat arbetet med min kandidatavhandling
- fått vara med på fem fina vänners bröllop
- firat min ena bror som blivit student och min syster som konfirmerats
- spenderat många morgnar på gym
- varit med om min egen och flera kompisars möhippor

Fullt medveten om att jag bara nämnt en bråkdel av vad som utgjort ett mycket händelserikt år, så tänkte jag ännu avsluta med några blandade bilder.

 
 

Det blev kanske lite fler än "några", men vad gör väl det? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar