torsdag 15 november 2018

Weekly update

God torsdagskväll, fina ni! Något om vad jag sysslat med de senaste dagarna: (möjligen i en icke-kronologisk ordning) 

- pepparkaksbak och kvällspromenad med Julia och Aron
- lördag-måndag spenderades i hemtrakterna; vi firade farsdag och umgicks med familj och släkt ♡
- AKK-mässa, skoluppgifter, föreläsningar
- träning (tills jag gick och drog på mig en förkylning - sen dess har jag försökt vila)
- cafémys med grilsen 
- påbörjat ett stickprojekt som ska bli en tröja åt mig
- serverat på tisdagssamling med Emma
- haft kaos i lägenheten då vi hamnat flytta ut möbler (, från väggen alltså) på grund av elinstallationer
- flyttat tillbaka sakerna och städat hela hemmet - SKÖNT!

Att dekorera pepparkakor var (som vi redan visste) inte vår starkaste sida.
Jag och Anton besökte det nyöppnade Espresso House i lördags.
En dag då molntäcket spruckit upp så att man såg lite himmel (!!!!)
En suddig och inte så smickrande bild på en fin blombukett som fammo och faffa fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar