onsdag 21 november 2018

Today's schedule

HEJ! Min dag började med att jag vaknade vid 7.50, drog på mig träningskläder och kokade gröt till frukost. Jag gick sedan i väg till gymmet för första gången på nästan två veckor. Pausen har berott på min förkylning som jag försökt vara mån om att inte förvärra. Idag kändes det ändå bra och riktigt skönt att få till ett pass igen. Efter att ha tränat och duschat gick jag hem, fixade mig klar och åt gårdagens kycklingsoppa till lunch. For sedan till skolan för en matteverkstad och nu sitter jag kvar här med lite uppgifter på schemat. Ska träffa Gabriella om en stund och planera inför våra praktiklektioner. Vi ska nämligen ha en minipraktik nästa vecka och då ska vi under tre dagar obeservera och samundervisa i en nybörjarklass. Ska bli kul! 
Kvällens planer är främst att packa och städa, för i morgon efter skolan åker vi norrut. Denna gång betydligt längre än till Pedersöre! :)

ÄLSKAR att bo med en sådan utsikt!
Den nyaste bilden i kamerarullen och också min utsikt i skrivande stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar