tisdag 23 oktober 2018

Höstlovsveckan

Hejsan!
Förra veckan gick som sagt i höstlovets tecken. Jag umgicks mycket med dem där hemma, uträttade ärenden,
träffade kompisar, fixade skolarbeten och påbörjade stickandet igen. Anton var sjuk i veckan och eftersom jag
också fick en liten släng av förkylning var vi måna om att hinna ta det lugnt.
I helgen fick vi vara på bröllop då min barndomsvän Julia fick sin Aron. En verkligt underbar kväll! ♡
Stort grattis och all lycka till er!

I söndags hade vi familjebrunch hemma i Lövö. Så mysigt och GOTT.
Vi åkte tillbaka till Vasa först igår kväll efter att Anton hade styckat klart. En kväll i veckan så är han med och styckar de älgar som jaktlaget har fällt sen sist. På dagen städade vi, gjorde undan ett bankärende, var till Snellmans-butiken och kollade ett serieavsnitt i samband med eftermiddagskaffet. På kvällen hälsade jag på min farbror och hans fru. Jag intervjuade honom till en skoluppgift och satt sedan kvar och pratade en god stund. Det blev en aning sent innan jag och Anton sedan hoppade i bilen mot Vasa, men såå skönt då vi väl var framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar