tisdag 16 oktober 2018

En vecka senare

Hej på er! Efter att igår ha haft en tent och en programmeringsverkstad så har jag nu höstlov. Vi bor hos mina föräldrar över lovet, eftersom Anton ska jobba hela veckan. Mina planer för lovet är inte lika klara. Eventuellt blir det arbete för mig med, eller i alla fall skolarbete. I dag ska jag i alla fall till frisören och fräscha upp håret. Det ska bli så skönt och det är verkligen på tiden. Pappa fyller också år så honom ska vi fira ikväll. ♡

Bloggar från datorn så tänkte därför bjuda på en liten throwback - i fall jag hittar något att visa förstås.

Ylläs 2017, förhoppningsvis blir det en ny resa dit till våren.

Från en kväll (också 2017) då vi kollade ishockey, MYS!
Senare samma vår, i Åbo.
Picknick i bilen.
Och midsommar på jobbet.
En favorit från Albanien som avslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar