torsdag 4 oktober 2018

Body attack + body pump

Denna lediga torsdag kickstartades med morgonträning klockan 7. Jag och Ida gick på Les Mills - dubbelpass och jag säger nog det; att ha en träningskompis är alltid bra, men alldeles särskilt den tiden på dygnet! Sen jag kom hem från gymmet har jag duschat, satt på en diskmaskin, fixat frukost nummer två och kollat lite serie med en kaffekopp som sällskap. Nu är planen att plugga och sen ska jag också städa lägenheten till helgen. I eftermiddag ska jag träffa Ida, Elsa och Mirjam och till kvällen har jag och Anton planerat in en date. Dels för att det är prick två månader sedan vi gifte oss och dels för att vi har ett presentkort till Strampen (där de dessutom har en höstdeal för tillfället). Hoppas ni alla får en fin torsdag, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar