måndag 24 september 2018

Orsaker att fira

God måndagskväll! I fredags fyllde jag år, hela 21 den här gången. Jag blev uppvaktad på morgonen med frukost och presenter på sängen, så mysigt! Efter skolan packade vi ihop och städade i lägenheten och sedan for vi ut på middag. Vår uttänkta (favorit)restaurang var tyvärr privatbokad, så vi testade på Kokokana in i centrum i stället. Min pulled chicken-burgare (otippat val) var riktigt god. Dock så kunde ens en del av all franska ha varit sallad; om man nu ska vara kritisk. ;) En härlig dejt hade vi i alla fall! Mätta och belåtna körde vi hemhem där vi ännu firade med familjen. ♡

Resten av helgen var riktigt lugn och skön. Promenader ute i det krispiga höstvädret, familjetid och kaffebesök. I går firade vi också ett år som förlovade - overkligt att det redan/bara är ett år sedan.

I dag har jag endast haft en föreläsning mellan 14.30 och 16. Utöver den har vi fört bilen på besiktning, veckohandlat, tvättat kläder och lagat mat. Nu ska jag fara till Kiikas och spendera kvällen där med fina vänner. Ha det bra!

Och ja, ursäkta att inläggets bilder rätt så uteslutande är av mat. Sådant händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar