onsdag 12 september 2018

Min morgon + throwback

I morse vaknade jag strax innan sju och låg därför kvar en bra stund innan jag steg upp. Till frukost blev det lite bröd och yoghurt med mango, granola och grynost (?!) - konstigt infall det där sistnämnda, men det fungerade ganska bra. Anton började skolan redan klockan 8, medan mina lektioner i dag börjar först vid 12.30. Efter att jag ätit och chillat en stund här hemma, trotsade jag regnvädret och cyklade till gymmet. Det var nog värt det. ;) Nu är jag hemma igen, nyduschad och så gott som redo att bege mig av igen. Ska till skolan och luncha innan föreläsningen.

Avslutar inlägget med några blandade bilder från vår bröllopsresa. Kom på att jag inte visat en enda av dem här, och tro mig - det finns många! Kan inte låta bli att drömma mig tillbaka... ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar