torsdag 20 september 2018

Lyxig ledig dag

Hej finisar! Min dag startade rätt så tidigt med grötfrukost och lite skolarbete här hemma. Vid 11-tiden gick jag till Pios för att umgås med henne och vi fortsatte sen in till centrum på lunch. Så välinvesterad tid att prata ikapp om allt som hänt sen sist. ♡ Dagens fortsatta program var också mycket lyxigt. Jag blev bjuden på födelsedagsfika av Elsa, Ida och Mirjam; det må vara en av våra bästa traditioner! Efter att vi pratat klart (och druckit kaffe förstås, men den tog slut långt innan) gick jag via Citymarket för ett par grejer och sedan hem. Då vi sen ätit middag gick Anton i väg för att träffa ett par kompisar och jag cyklade till gymmet. 

Och ja, jag var alltså ledig från skolan i dag. Lite ovanlig vecka med både en ledig måndag och torsdag, men jag har nog spenderat tid i skolan däremellan. ;) I morgon väntar också en 8.30 - 14.45-dag, fredagen (och min födelsedag) till ära. Det blir nog bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar