tisdag 4 september 2018

Gud, i dina händer

God tisdagsmorgon! I fredags åkte vi norrut då Anton slutade skolan. Vi var till Kaitsor på besök och hade en supertrevlig eftermiddag med Henna, Roger och Sander. Därifrån fortsatte vi till Esse och hem till Antons mommo och moffa. Där, hos Elis och Ilma, spenderade vi en stor del av helgen tillsammans med många, många andra. Natten till lördagen fick Elis flytta hem till himlen. Mitt i all sorg och saknad är det fint att se hur mycket en människa påverkat så många andras liv. Jag är tacksam för att jag hann lära känna honom under de sista åren, och över vissheten om att han har det bra nu.

Vi åkte tillbaka till Vasa på söndagskvällen, packade upp och for ganska fort och sova. Måndagsmorgonen började vi med att fara och veckohandla till Prisma. Det var riktigt skönt att vara den tiden, så lugnt i affären. ;) Jag ställde mig sedan för skolan och gick dit till lunchtid. Ja, jag hade alltså min första skoldag i går - efter nästan fyra månaders sommarlov. Det var riktigt kul att vara tillbaka! Vi hade bara en föreläsning och efter den kom Ida och Elsa hit på eftermiddagste. Anton kom hem vid 16-tiden och vi lagade middag tillsammans. Lite senare for jag ut på promenad med Pernilla och Jancki; kvällen var verkligen så härlig. Varmt och soligt, men ändå höst i luften. Väl hemma igen blev det soffmys och New girl tills det återigen var sovdags.

I dag börjar jag också först vid lunch och ska därför nu bege mig ut på en morgonlänk. Hoppas ni får en härlig dag! ♡ I dag är det också en månad sedan vi gifte oss, därav lite bilder från vår bröllopsfotografering med bästa Michaela Fagerudd. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar