måndag 27 augusti 2018

Så mycket kärlek

Hej och trevlig måndag! Som jag tidigare nämnde så har vi fått vara på två bröllop i helg. Båda festerna var mysiga och brudparen så underbart vackra! ♡ Tack för att vi fick dela er stora dag!

Annat som vi gjort i helg då? Vi har spenderat tid med familj och vänner, så roligt att träffa dem igen efter resan. Vi har också försökt reda upp i mitt rum (eller ja, gamla rum) som lämnat i kaostillstånd efter vårt bröllop. En gymträning hann jag klämma in på fredagen och lite ärenden på stan mellan varven. 

I dag har Anton börjat studierna och jag ska leka house wife i en vecka. ;) I dag har jag gymmat, handlat och fixat på här hemma. Då Anton kom hem fixade vi en rotsakssoppa till middag, riktigt god blev den. Vi har också varit till Stenhaga ett varv för att bland annat hämta en dator. Resten av kvällen kommer vi ta det rätt så lugnt. Ha det så gott, vi hörs! :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar