fredag 24 augusti 2018

Hur ska man börja?

HEJ! Nu äntligen känner jag att jag vill och hinner börja blogga igen. Jag har saknat det och känner att det finns så otroligt mycket som jag borde berätta om. Det sistnämnda är något av ett problem, hur börjar man ens? Och var?

Sen jag sist bloggade har jag gift mig med min Anton. ♡ Veckan innan bröllopet var intensiv, men särskilt nu i efterhand känner jag att den också var väldigt härlig. Själva bröllopsdagen kan jag nog inte ännu beskriva i ord. Har fått återuppleva den nu då vi fått bilder av vår fotograf - vilken lycklig dag alltså! Blir helt varm i hjärtat bara av att tänka på det och tror fortfarande att det hela bör smältas lite. Mer om själva bröllopet kommer nog dyka upp här senare.

Efter festen körde vi till vår lägenhet i Vasa. Att det är vårt nya hem känns ännu lite overkligt. Vi spenderade en riktigt mysig, ledig vecka där. Vi hann fixa en hel del i lägenheten, spendera en dag ute vid Björköby, vara på sushi- och cafédejter, hänga på stranden, ha vänner och familj på besök osv. Till helgen åkte vi hemhem för att träffa alla här. Vi var på sommarmöte i Kållby och jag hann också vara med på både Helgas och Julias möhippor.

Efter en programfylld helg packade vi väskorna och körde ner till Helsingfors. Där inledde vi bröllopsresan och flög sen vidare till Kroatien. Mer om det kommer också senare ( ,särskilt i bildväg). Vi hade en alldeles underbar vecka i Brela, är så glad och tacksam över att vi hade möjligheten att åka!

Nu är vi hemhemma igen och ska spendera denna helg här. I dag ska vi på Helgas och Isaks bröllop och i morgon på Pamelas och Rogers. Ser så framemot att få fira med båda dessa, underbara par!

Avslutar inlägget med tre bilder från vår egen vigsel, bara för att liksom komma i gång. Bilderna är tagna av superduktiga @fotograflinasofia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar