torsdag 30 augusti 2018

30.08.18

God morgon på er! Orsakerna till att jag är uppe redan, trots att jag är ledig, är följande: 1) Anton börjar klockan 8 och 2) Det är vår vånings tur att genomgå renovering i dag, också från klockan 8 och framåt. De ska alltså in i lägenheten och fixa en hel del och jag känner inte att jag t.ex vill ligga och sova då. I stället kommer jag gå till gymmet, vilket brukar garantera en bra start på dagen.

Lite om gårdagen borde jag hinna med nu också. Vi tog en sovmorgon då Anton började först klockan 10. Då han for till skolan gick jag in till stan för att lämna tillbaks en lampa och handla ingredienser till dadelbollar - som jag sedan också bakade. Nette och Fia kom på besök på eftermiddagen, så kul med dem som sällskap. Till middag blev det sedan köttfärsbiffar, batatklyftor i ugn, pepparsås och sallad, verkligen vardagslyx! På kvällen kom Miili och Kevin på kaffe, såå trevligt det också!

Nu ska jag avlägsna mig, hoppas ni får en riktigt härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar