torsdag 5 juli 2018

Världens mysdag

Åh, tisdagen var en otroligt härlig dag! När jag vaknat efter nattskiftet gjorde jag mig i ordning och styrde bilen mot Vasa. Där mötte jag upp Elsa och Mirjam och vi for genast på en kaffe för att prata i kapp om allt som hänt sen sist. Efter en god stund i solen gick vi i affärer tills det var dags att träffa Ida. Alltså, som jag saknat dessa tre! Vi gick ner till havet en sväng och sedan till Faros på middag. Från en uteservering till en annan, gled vi vidare till Strampen efter en promenad genom stan. Där beställde vi in varsin efterrätt, alltså helt löjligt gott! Kvällen var hur varm och solig som helst, så vi spenderade den utomhus tills det var dags att åka hem igen. En dag som denna skulle man gärna spara på burk och ta fram sedan i novembermörkret. ♡

Matchade med Ida som vanligt, helt otroligt hur vi lyckas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar