måndag 2 juli 2018

Om helgen

I fredags jobbade jag till klockan 15 och hade en ledig kväll efter det. Vi fixade tacos till middag här hemma, så gott! Senare var jag och Anton till stan på lite ärenden och en kvällspromenad. Väl hemma igen spelade vi fotboll med Oliver och kollade New Girl. Skönt med en sådan fredag! På lördagsförmiddagen for jag till mina kusiners för att ställa i ordning inför Lindas möhippa. Vi fixade fruktfat och sallad, samt ställde i ordning för några lekar. Vad vi gjorde på själva möhippan får ni ledtrådar av från bilderna. Är så glad för Lindas och Lennarts skull, ska bli så roligt att vara med på deras bröllop!

Söndagen bestod av morgonträning på sportplan, sol och podcasts, sammankomst och sedan Arons 7-årskalas. Gillar verkligen att umgås med mina kusiner och deras respektive - så fina vänner! Efter kalaset hann jag hem en sväng innan mitt nattskift. Natten gick riktigt bra och nu har jag vaknat och bänkat mig i solen. Hoppas ni alla får en underbar måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar