torsdag 28 juni 2018

Morning update

God morgon! Sedan söndag har jag arbetat. Har för tillfället en streak med sex jobbdagar och nu är redan fyra avklarade. Kort sammanfattning av vad jag gjort på de resterande timmarna av dygnet - det vill säga med sömn borträknat: I måndags var jag och sprang på morgonen, duschade, åt och solade tills jag hoppade på cykeln mot jobbet. På tisdag hade jag morgonskift, efter det for jag till Kokkola med Anton. Vi hämtade upp hans kostym till bröllopet (sååå fin), gick lite i affärer och drack varsin latte. 

I går hade jag kvällsskift och innan det fixade jag och A en beställning av bröllopstårta och så var vi på hindersprövning. Sen blev det också lunchdejt ute vid Pavis, mys! Dagens planer är att träna nu från morgonen och sedan åka till Sunds för att planera blommor, innan jobbet. Det sitter lite i ett som ni hör, men så är det ibland. Ha en riktigt bra torsdag, hörni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar