torsdag 14 juni 2018

I jobbets tecken

Hemkommen efter kvällsskiftet tänkte jag berätta vad veckan innehållit hittills. I måndags var jag på blodgivning efter jobbet. Sen satt jag ute i solen tills jag for till Antons för att tillbringa resten av kvällen där. Tisdagen var denna veckas enda lediga dag. Jag sov lite längre, kollade ett serieavsnitt och for sen på en långlänk. Då Anton slutade jobbet drog vi på picknick och senare hade vi en mysig filmkväll. Vi firade hela 2.5 år tillsammans den dagen!

Onsdagen bestod av ett morgonskift, en sväng till Jysk och Sotka, samt fotbollsmatch i Kållby. I morse mötte jag upp Pernilla och Emelie för ett pass på Studio Z, följt av lunch vid Skorpan. En verkligt bra start på dagen! Sen har jag jobbat, cyklat hem och ätit kvällsmål. Nu ska jag snart krypa i säng. Jobbar hela helgen, men kanske jag hinner med något annat roligt däremellan. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar