lördag 23 juni 2018

Glad midsommar!

För första gången på tre år är jag ledig midsommardagen. Jobbade i går, men hade morgonskiftet - vilket gör att ledigheten känns ännu längre. Gårkvällen spenderade vi ute vid Catjas villa med ett gäng kompisar. Mysigt var det! I morse sov jag rätt länge och for sen ut och springa. När jag lämnade gården var det ännu uppehåll, men kan berätta att jag var genomdränkt (av regnet alltså) då jag kom hem igen. Väldigt skönt ändå. 

Annars då? Veckan har varit ganska intensiv med mycket jobb och försök att vila, träna, umgås och fixa inför bröllopet däremellan. Ibland känns det som om dagarna flyger förbi (jag menar, i dag är det bara 42 dagar kvar till bröllopet) men det är bara att gilla läget. 

Har också varit extremt dålig på att ta bilder, men denna är från måndagens brunch med Pernilla och Emelie. Så härlig start på veckan!

Och denna är från i går, #gameface on (tydligen). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar