onsdag 18 april 2018

God morgon, onsdag

Hej på er! Min vana trogen är jag vaken tidigt - på en ledig dag dessutom. Dagens planer är att dra ut på en länk nu på morgonen, skriva uppsats om psykiska funktionsnedsättningar, möta upp Ida på stan och köra trippelpass på gymmet i kväll. Låter rätt bra i mina öron och inte heller så fullspäckat att annat inte skulle rymmas in.

Sen sist då? I går blev det pluggande vid Tritonia, en lååång (på riktigt cirka 3.5 h) lunch med vänner, cykelturer i regnet, tisdagssamling och Wahlgrens värd som avslutning på dagen. Måndagen bestod också av skolarbete (då i stället på café, bra att byta miljö osv.), promenad med Nette och volleyboll på kvällen.

När vi nu ändå blickar bakåt, kan jag kort också delge helgens händelser. Tonårssamling, löptur, besök av morbror med familj, en dag i Kokkola med mamma, Lotta och Oliver, lite bröllopsfix med Anton, morgonskift på söndagen och förlovningskalas sen på kvällen.

Nu börjar det vara acceptabel tid att stiga upp, så ja ska jag fixa mig en god frukost och sen bege mig ut. Ha en strålande dag, hörni!

Första bilden är från en promenad förra veckan, kanske onsdag. Helt sjukt hur mycket som ändrat i naturen sen dess?! Heja våren!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar