söndag 22 april 2018

Brunch och bröllopsprat

Trevlig söndagsförmiddag! Hoppas ni sovit bra och är taggade för dagen! Min förmiddag i går spenderades på brunch vid Stadshotellet. For dit tillsammans med Lina, Pernilla och Jancki, så trevligt att träffa dem! Själva brunchen var också supergod, rekommenderar! Efteråt for jag till Antons och på kvällen var vi på date och till Lighthouse.

I veckan har vi hunnit fixa en del inför bröllopet, fått hem beställningar och börjat få bordsdukningen på det klara. I fredags fick jag hämta upp brudklänningen och Anton hade också varit efter min vigselring. Klänningen ska ett varv via sömmerskan för avkortning och lite mindre ändringar, men skönt att ha det fixat så här långt! Min sommar kommer vara rätt så fylld med jobb, så det är bara bra ju mera vi får gjort nu i vår! Det är också så roligt att pyssla på med saker, då man inte har tidspressen flåsandes i nacken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar