torsdag 29 mars 2018

PÅSKLOV

Hej på er! Plötsligt har jag påsklov, vilket samtidigt innebär att min praktikperiod är slut. Jag är tacksam för allt jag fått lära mig, för alla fina lärare och elever jag fått lära känna, samt att jag nu avklarat den första "riktiga" praktiken. Ska också bli så roligt att åka tillbaka till Vasa, efter att först ha njutit av påsklovet förstås!

Lite om vad jag gjort de senaste dagarna. I måndags blev det en ispromenad över till Mässkär och tillbaka. Vädret visade sig från den allra bästa sidan, så härlig kväll! På tisdagen umgicks jag med några kompisar och i går var jag vid Antons. Riktigt roliga dagar! I morse vaknade jag tidigt och har använt tiden till att städa huset. Om en stund ska jag fixa en lunch och sen drar jag och Anton till Kokkola på lite shopping. Hoppas ni alla har en bra skärtorsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar