onsdag 14 mars 2018

Onsdag 14.3

14.3 och 143 dagar till vårt bröllop. Lite lyckat sammanträffande.

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Min onsdag har bestått av praktik från 8.15 till 14. Började morgonen med ett möte och fick sen hålla tre finskalektioner. Verkligen så roligt att få öva sig och känna hur man lär sig mer och mer. Efter skolan jobbade jag ännu en god stund med praktikrelaterade uppgifter. Sen blev det stickning framför America's next top model - rätt så avkopplande! 

Efter middagen körde jag till stan för ett par ärenden och sedan vidare till gymmet. Skönt att kunna träna igen efter förkylningen. Nu har jag hunnit duscha och äta kvällsmål, vilket innebär att jag hinner ta det lite lugnt innan läggdags. God natt i förväg!

Detta är nog inte den mest lyckade bilden av oss, jag menar - jag sover ju i princip. Men det är en bild som jag blir riktigt glad av och det är ju det som räknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar