torsdag 22 mars 2018

One day or day one. You decide.

Hej på er! I går då jag kom hem från praktiken lade jag en god stund på att göra undan skoluppgifter. Alltid så skönt efteråt om man verkligen varit produktiv. Kvällen spenderade jag med Anton. Vi passade på att ta oss till Gamla hamn för att gå runt där och njuta av solen. Sen var vi också och handlade lite, bland annat Lohilos proteinglass som vi länge velat testa. Den får helt klart godkänt, riktigt god smak!

I dag drog jag till gymmet efter skoldagens slut. Blev ett riktigt bra träningspass, så det är jag nöjd med. I kväll har jag inte gjort så mycket häftigt, haha. Har städat här hemma, kollat serie, stickat osv. Helt skönt med en hemmakväll sådär som omväxling. Skönt ska det också bli med fredag i morgon - trots att jag inte kan fatta att vi redan är i slutet av veckan. Hinner inte med... Å andra sidan klagar jag inte, ser så framemot våren och sommaren. Nu just känns det inte alls långt borta, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar