måndag 12 mars 2018

Om min lediga helg

Hej på er! I fredags hade jag en kortare praktikdag, vilket också innebar en tidigare helg. En helg som dessutom inte innehöll jobb eller andra måsten - hur skönt? Efter skolan jobbade jag med en del uppgifter och sedan blev det en riktig fredagsmys-kväll. På lördagsmorgonen var jag och pappa till fammos å faffas. Därifrån for jag vidare till stan för att möta upp några vänner.


Vi fikade/lunchade på café och gick runt på stan en god stund. När jag kom hem umgicks jag med Anton och på kvällen for vi till Risöhäll på födelsedagskaffe. 
Söndagen innehöll bland annat en supergod lunch vid Antons, barnpassande, skogspromenad och bröllopsplanering. 


Morgonens frukost (för att det är lite klent med andra bilder)... 
Hoppas ni haft en bra start på veckan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar